ניהול נכסים

מה היתרון בחברת ניהול נכסים לבנייני משרדים?

תחזוקת משרד שממוקם בבניין רב קומות, אינה מסתיימת ביציאה מבית העסק עצמו. למה כדאי להפקיד את ניהול הבניין בידי חברת ניהול נכסים מקצועית, ואיך מוצאים אותה?

ניהול נכסים

הלקוחות, העובדים והספקים שלכם מתרשמים מהעסק הרבה לפני שהם נכנסים אליו. הם עשויים לגבש דעה בהתחשב על מראה הלובי, תחזוקת המעליות והמאבטח שבכניסה, ואתם לא רוצים להותיר רושם שגוי בכל אחד מהאזורים הללו. קיימים פרמטרים רבים שמשפיעים על תחזוקת הבניין, וכדי לגבש מדיניות יש צורך להגיע להבנות עם בעלי עסקים אחרים. כדי לחסוך בזמן ולהגיע לתוצאות, כדאי לפנות אל חברת ניהול נכסים מקצועית. אלה כמה מהיתרונות הנוספים שהיא יכולה להציע גם עבורכם: 

כתובת אחת לכל בעיה – כדי שלא תמצאו את עצמכם מנסים ליצור קשר עם שירותי הניקיון או מחפשים את המאבטח, כדאי שיהיו לכם אנשי קשר מוגדרים לכל עניין. 

הצעת פתרונות שרלוונטיים עבורכם – לכל בניין משרדים מאפיינים וצרכים משלו. חברת ניהול נכסים אמורה להתאים את השירותים הנדרשים לכל לקוח, כדי שתקבלו את סל הפתרונות שמתאים לכם. חברת אלקטרה fm למשל, "תופרת" סל שירותים מותאם לכל לקוח, שכולל את כל השירותים שדרושים לו בתקציב שרלוונטי עבורו.

זמינות גבוהה – בעיה במעלית בסוף השבוע או צורך בתיקון דחוף? בחרו חברת ניהול נכסים שזמינה מסביב לשעון, ומציעה מענה בלי שתצטרכו להמתין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *