כך תימנעו מהטעויות העיקריות שמאפיינות רכישת סלונים

כולנו חולמים על מערכות ישיבה מעוצבות, אסתטיות, יפות ונוחות. מאלו טעויות נפוצות כדאי מאוד להימנע ברכישת סלונים, ואיך מגדילים את הסיכוי לקנייה מוצלחת? כל התשובות ממש כאן

אם נשאל קבוצת אנשים מהו החדר המועדף עליהם בבית, אין ספק שהסלון יופיע באחד מהמקומות הראשונים. מדובר במקום שמשמש לאירוח, לרוגע ולזמן מנוחה משפחתי, ולרבים מאיתנו יש זיכרונות רבים מחדר הסלון בבית שבו גדלנו. כדי לאפשר לכולם ליהנות מהחדר, חשוב לבחור בריהוט מעוצב ואסתטי, שתואם לסגנון ולהעדפות של הדיירים אך גם פונקציונלי ונוח. אלא שלעתים, דווקא הצורך להשקיע ולקבל את התוצאה הטובה ביותר הוא שמוביל לטעויות נפוצות ברכישת סלונים. מאילו טעויות תוכלו להימנע וכיצד לעשות את זה?

  1. ויתור על מדידה – זה אמנם נשמע כמעט מובן מאליו, אבל בפועל רבים מרוכשי סלון אינם שמים דגש על מדידה מדויקת של שטח החדר. הם מתאהבים ברהיט ספציפי ומעוניינים לרכוש אותו בכל מחיר, ורק עם הגעתו מתברר להם שמדובר ברהיט גדול שנראה מגושם מדי או ברהיט קטן מדי שמותיר שטח לא מנוצל.
  2. התמקדות במחיר – מחיר משתלם הוא ללא ספק פרמטר חשוב, אבל אסור שהוא יהיה הפרמטר היחיד. ריהוט לסלון הוא השקעה ארוכת טווח, והפתרונות הזולים עלולים להתקשות לעמוד במבחן הזמן. מה שאומר שהזול יעלה לכם ביוקר בהמשך.
  3. העדפת המראה על הנוחות – סלונים צריכים לשלב בין כל העולמות, ולכן חשוב להימנע מ"הקרבת" הנוחות לטובת המראה. למרות שקל מאוד לתת למראה העיניים להשפיע עלינו, כדאי להימנע מפשרות ולבחור סלונים שהם גם יפים וגם נוחים. אחת מהבחירות המועדפות על ישראלים רבים שרוצים ליהנות מכל העולמות היא רשת איטלסופה. מדובר ברשת שמציעה מגוון סלונים בעיצוב יוקרתי, שמשלב בין האיכות האיטלקית הקלאסית לבין סגנונות מודרניים שמתאימים למציאות של היום. באתר של איטלסופה מצאנו מבחר פתרונות ריהוט שקשה שלא להתאהב בהם.
  4. הימנעות מקריאת ביקורות – בחרתם חנות ריהוט או אתר של סלונים? קראו ביקורות וחוות דעת של לקוחות קיימים כדי לקבל מידע נדרש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *