כל הסודות לבחירת גופי תאורה מושלמים לבית

גופי תאורה משפיעים במידה ניכרת על התחושה בבית, ויכולים להפוך כל חלל לנעים, ידידותי וחמים. כך תקבלו החלטות שיכניסו אור לדירה שלכם

גופי תאורה נתלים

נכנסים לדירה חדשה ומתקשים להרגיש בה "בבית"? גופי תאורה מתאימים יכולים להיות בדיוק הפתרון שחיפשתם. הם אולי לא תופסים מקום מרכזי בחדר, אבל התרומה שלהם לתחושה הכללית היא ללא ספק משמעותית. הטיפים הבאים יעזרו לכם להתחדש עם גופי תאורה מעולים, שיעזרו ביצירת האפקט הדרוש לכם.

  • זכרו את יתר מקורות האור – גופי תאורה הם רק שליש ממקור האור שקיים בחדר. מתווסף אליהם האור הטבעי מהחלון, כמו גם מקורות תאורה נוספים כמו נרות או פמוטים. תכנון נכון של גופי תאורה צריך להתחשב בעובדה הזו, כדי למנוע מצב של חלל חשוך מדי או להיפך מואר יתר על המידה.
  • תנו מקום גם לפינות – אזורים פינתיים עשויים להישכח בתהליך תכנון התאורה, שלא בצדק. פינות הן המקומות בהם מוצבים מדפים, ארונות ודלפקים, ולכן כדאי להציב גם בהם גופי תאורה מתאימים.
  • התאימו את מיקומי גופי התאורה להרגלים שלכם – יציאה מהמיטה רק כדי לכבות את האור? ממש לא פעולה שכיף לבצע. אם אין באפשרותכם להשפיע על מיקומי המתגים או על הריהוט, הציבו ליד המיטה שלכם מנורות קריאה קטנות כדי למנוע התעסקויות. ברשת מחסני חשמל מצאנו מנורה חכמה שניתנת להפעלה ושליטה קולית, ואפילו תומכת בטעינה אלחוטית של סמארטפונים. 
  • נסו לעמעם – התאורה שלכם תומכת רק בשני מצבים? הגיע הזמן להתקדם. בחרו מתגים שמאפשרים לעמעם את התאורה, כדי לשדרג את האווירה ולהתאים לכל חלק ביום. 

ובעיקר, תעזו לחפש ולשנות. העיצוב של החדר נראה משעמם? גוף תאורה חדש יכול לעשות את כל ההבדל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *