דיור מוגן

הכירו את בתי הדיור המוגן היוקרתיים של ירושלים

מחפשים בית דיור מוגן בירושלים? הגעתם למקום הנכון. אספנו עבורכם את כל הפתרונות בסטנדרט המגורים הגבוה ביותר, שיאפשרו לכם ליהנות מהחיים בעיר הבירה של ישראל

קשה שלא להתאהב בירושלים כבר מהביקור הראשון, משלל סיבות שאת רובן אתם ודאי מכירים. החל מהמוזיאונים, דרך מזג האוויר ועד לאווירה הכללית. אוויר ההרים הצלול הוא לא קלישאה, אלא חוויה שחווה כל מי שמשוטט בסמטאותיה של העיר המרגשת הזו. ולכן רבים חולמים על היכולת להתגורר בירושלים, גם אם חיו רוב חייהם בערים אחרות. 

נוכח ההבנה שעם ההגעה לגיל הזהב כל האפשרויות נפתחות, גם בתי דיור מוגן בירושלים הפכו למטרה בפני עצמה. הן בקרב דיירים שחיו בירושלים רוב חייהם והן בקרב מי שהחליט לשנות אווירה. אבל אילו בתי דיור מוגן בירושלים יעניקו לכם חוויית מגורים יוקרתית?

להינות מהגיל השלישי

מגדלי הים התיכון הרשת שידועה בדגש המיוחד שהיא שמה על תחומי העניין של דייריה, עושה את המרב כדי להעניק להם סדר יום גדוש, פורה וחווייתי במגוון ערים ברחבי המדינה. הבית של מגדלי הים התיכון בירושלים הוא כל מה שחיפשתם, ואפילו יותר. דירה מאובזרת בגודל לבחירתכם, תשומת לב לכל הפרטים הקטנים, עיצוב איכותי ומיקום מנצח בקרבת בית הנציב ומתחם התחנה הראשונה. 

אחוזת בית הכרם בית דיור מוגן בירושלים ששייך לרשת אחוזות רובינשטיין. ממוקם בשכונת רמת בית הכרם, בסמיכות לבית החולים שערי צדק. כולל דירות מאובזרות, לובי, חוגים ופעילויות שונות העומדות לרשות הדיירים. 

בית בלב בית דיור מוגן בירושלים שממוקם בשכונת רחביה, ושייך לרשת "בית בלב" שכוללת בתים בנקודות עניין נוספות. הבית כולל דירות מרווחות ופרטיות לשימוש הדיירים, ספריה, מספרה, חדר כושר, שירותי מרפאה, מסעדה ועוד. מיועד לדיירים עצמאיים.

משען ירושלים – בית הדיור הבא ממוקם בשכונת קטמון הירושלמית, בסמיכות לקווי תחבורה ציבורית ומרכזי תרבות שונים. יחידות הדיור מחולקות בהתאמה לצורכי הדיירים, החל מדירות יחיד ועד לדירות המיועדות לזוגות. בכל דירה ניתן למצוא אזור שינה, אזור אירוח, מטבחון, חדר רחצה המותאם לצורכי הגיל המבוגר ועוד.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *