הדמיה ריאליסטית

חווית עיצוב הבית שלא הכרתם

אתם עומדים לבצע שיפוץ לדירה, השבחת נדל"ן או עבודת גמר עבור לימודי אדריכלות או עיצוב פנים? קחו אוויר וקראו את השורות הבאות

אם נעצור לרגע את קצב החיים התובעני ונחשוב על זה, הרי בשנים האחרונות החיים שלנו מזכירים עלילה מאחד הספרים הבדיוניים שקראנו בתקופת הילדות שלנו. אתם בוודאי זוכרים איך התפלאתם כשסופר בעל פנטזיה מפותחת תיאר בפניכם את הרובוטים הגדולים והקטנים שיהפכו לחברים נאמנים של האדם ויעשו במקומו את רוב מטלות הבית, את המחשבים הניידים שיכנסו לתיק גב קטן שנסחוב לכל מקום ואת מכונת הזמן שתדע לקחת אותנו לעתיד הרחוק הלא נראה לעין.

ובכן, מכונת הזמן עדיין לא הומצאה אך חלק גדול מהדברים שתוארו בעקבות דמיונו המפותח של הסופר, אכן עזבו את דפי הספרים והפכו לחלק משגרת היום יום. מאז כניסתו של האינטרנט לעולם של היום, קשה עד בלתי אפשרי להפתיע אותנו.

הדמיה אדריכלית סטודיו 4 ויו
הדמית תלת מימד ריאליסטית – סטודיו 4view

תכנון ועיצוב של הבית און ליין

התרגלנו לפיתוחים שמופיעים בחיינו ומתחלפים כעבור זמן קצר בטכנולוגיות חדישות יותר ובמהירות מסחררת.

בואו ניקח לדוגמא את תחום עיצוב הפנים. רובנו מכירים את ההדמיה האדריכלית אשר מאפשרת לנו להדגים איך תראה דירה שרכשנו. גם אם במקום בניין דירות ענק העתיד לקום רק בעוד מספר שנים עדיין ישנו מגרש גרוטאות ישן.

טכנולוגיות מתקדמות וחדישות ביותר בשוק הנדל"ן עוזרות לבעלי דמיון פחות מפותח אשר מתקשים לדמיין את דירתם לעתיד שעדיין נמצאת על הנייר בלבד. בעזרת ההדמיה האדריכלית הן יוצרות תמונות ריאליסטיות עד כדי כך שמתחשק לנו להושיט את היד ולגעת בארון החדש במטבח או ליישר מפה על השולחן בסלון.

למעשה, מדובר ברישום גרפי של האובייקט הרצוי על ידי תמונות שנראות מציאותיות לגמרי המאפשרות להסתכל עליו מהצדדים השונים במרחב.

קידמה טכנולוגית כבר אמרנו? תתפלאו אבל כאן הסיפור רק מתחיל והופך למעניין עוד יותר.

כמה פעמים נשאלתם בילדותכם באיזה מקצוע תבחרו כשתהיו גדולים? האם טרם הגעתם למימוש העצמי בגלל שלא פיתחתם מספיק את החוש האסתטי שלכם? ללא ספק התברכתם בטעם טוב ואתם מתמצאים ללא בעיות בעולם האופנה, סטייל והעיצוב אבל לא הייתה לכם הזדמנות להתנסות באחד מהתחומים הללו? ביקשתם? קיבלתם!

אנחנו מזמינים אתכם לתכנן במו ידכם את בית החלומות שלכם וכל זה בלי לבלות שנים ארוכות על ספסל הלימודים באוניברסיטה ולשבת שעות עם הספרים בספריה. לא, אתם לא צריכים לבזבז את הזמן, לקבוע עם אדריכלים ומעצבי פנים ולהגיע בשיא הפקקים לפגישה איתם. וגם אין צורך לשקשק מפחד שלא תעמדו במשימה הרי אתם לא לבד במערכה.

נראה בהחלט מעניין אך לא מציאותי.

4view פור ויו  יצירת הדמיות תלת מימד ריאליסטיות – שם שכדאי להכיר

אם הצלחנו לגרות את הסקרנות שלכם זה הזמן להציג בפניכם פרילנסרית עם המון ניסיון העונה לשם סטודיו 4view.

היא נכנסה לתחום עיצוב בארץ לפני 5 שנים. שחתה מספיק זמן במים עמוקים של עולם האדריכלות וצברה ניסיון בתחום על מנת להציע לקהל הרחב את השירות החדש – עיצוב הדמיית הבית און ליין (ללא פגישה).

בדיוק כפי שכתבנו מקודם, אין שום פגישות פנים מול פנים עם אנשי מקצוע. בתחילת התהליך זה רק אתם והמחשב שלכם שמחובר לאינטרנט המהיר.. אתם יכולים להתכתב דרך המייל או בצ'אט או פשוט לדבר בטלפון ולסגור את כל השאלות הדרושות.  

מצאו באחת המגירות בבית את תוכנית הדירה שלכם שקיבלתם עוד מהקבלן. אם היא לא שם, אל דאגה, אתם מוזמנים לצייר או לשרטט אותה בעצמכם ולאחר מכן לשלוח לסטודיו.
לפי פרטים שמסרתם, צוות המיומן והמקצועי של 4view.co.il יחל בעבודה על הדמיות אדריכליות אשר ימחישו לכם איך תיראה הדירה.

הדמיה ריאליסטית
הדמיה של הנכס הנדל"ני מבלי לצאת מהבית

לאחר מכן  תעיינו בהדמיה של החלל הראשון שתקבלו. במידה ותהיו מרוצים מהתוצאה תוכלו להמשיך הלאה.

נשמע כמו חלום? בהחלט, אבל אתם בטח מודאגים בגלל העלות הגבוהה שתצטרכו לשלם עבור השירות הנוח והמקצועי זה.

תתפלאו אבל גם בעניין עלות השירות הסטודיו לא יאכזב אתכם. ידוע שזמן שווה כסף. ללא ספק תצטרכו לשלם על השיטה היצירתית שתחסוך לכם אותו ותדאג לא להוציא אתכם מהבית.

החדשות הטובות הן שלא תצטרכו לקחת משכנתא נוספת ולרוקן את הכיס אלא תשלמו מחיר הוגן עבור העבודה.

אנחנו בטוחים שתהנו מחווית עיצוב הבית בעודכם לבושים בפיג'מה ומאחלים לכם בהצלחה בתפקידכם החדש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *