כלב , חוף

מה זה אכזיב?

מי שגר במדינת ישראל, שיא מדינה קטנה מאוד, מכיר כמעט כל מקום. בטח אם מדובר על מקום של נופש. כאשר מדובר על אכזיב, נדיר לא להכיר את המקום

מדובר על רצועת חוף ים הממוקמת בשמורת טבע בצפון הארץ ומאפשרת לנו לנסוע לשם ולנוח כך שאנחנו לא בתוך ההמולה של המרכז.

למה לנסוע דווקא לאכזיב מכל החופים בארץ?

כאשר מדובר על החופים במרכז הארץ מדובר על בילוי אשר הוא שהות צפופה וחונקת בלחות בלתי נסבלת. כאשר מחליטים לנסוע לאכזיב מקבלים חוף ים מדהים אשר מאפשר לנו להירגע ולהנות מבלי שיש מאות אנשים שמקיפים אותנו. בגלל שמדובר על נסיעה של עד שעתיים ממרכז הארץ, מדובר על זמן נסיעה שהוא בטל בשישים בשביל שקט, גלים מתנפצים ושמש מלטפת.

באופן כלל אפשר לשאול מה השוני בין אכזיב ובין כל חוף אחר כך שבאמת נדרשת הנסיעה הזו צפונה. אבל כאשר חושבים על הנושא קצת יותר לעומק אפשר להבין שמדובר בחוף שהוא שונה מכל חוף שיש לנו במרכז. מדובר על איזור שהוא נוח יותר מבחינת מזג האוויר (פחות לח) ופחות צפוף כי הוא רחוק מהמרכז.

מה הן הפעילויות שמתקיימות באכזיב?

אחת מהסיבות שבגינן אכזיב הוא חוף כל כך מפורסם היא שמדובר על חוף שפעם בשנה מתקיימת בו תחרות של טריאתלון אולימפי, כלומר, תחרות שמשלבת שחיה בים, רכיבה על אופניים וריצה. בגלל שהתחרות הזו מזמנת הרבה אנשים היא הופכת את המקום להרבה יותר מקובל ופופולארי מאשר חופים אחרים שלא מתקיימות בהן תחרויות. עם זאת, בגלל שמדובר על חוף ים שרחוק יחסית מהמרכז, אז רק אנשים רציניים שמבינים בתחום הזה יכירו אותו.

מתי מומלץ לנסוע לאכזיב?

כאשר מדובר על נסיעה של לשבת על החוף ולהנות מהים, אנחנו ממליצים לנסוע בתקופת חג הפסח וקצת אחריה. כאשר נכנסים לחודשים הקשים של הקיץ, הבילוי בים יכול להיות מסוכן ברמה הבריאותית ולכן פחות מומלץ.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם מתלבטים לאן לנסוע כדי לנקות את הראש ואתם רוצים לצאת מהעיר. סעו לאכזיב. אין ספק שלא תתאכזבו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *