מחפשים סלון מדהים? קנו סלון פינתי

אחד הדברים המאתגרים ביותר לקנות הביתה הוא הסלון. בגלל שמדובר לרוב בהיכל גדול אשר יש לנו חופש כמעט מוחלט לעצב אותו כראות עיננו וללא מגבלות

הבעיה היא שמי שאין לו חזון ולא יודע איך לעשות את זה, עלול לעצב את הסלון באופן לא יעיל ולא לנצל את המרחב שלו כראוי. אם יש לכם חדר מספיק גדול לסלון, אנחנו ממליצים על סלון פינתי. "למה?" אתם שואלים. מיד נפרט שלוש סיבות מעולות:

סיבה ראשונה: יוצר אווירה חמימה יותר

כאשר יושבים בסלון פינתי, יש משהו חמים יותר. הישיבה בצורה ריש כאשר נאלצים לשבת יחסית קרוב יותר יוצרת משהו חמים ונעים יותר מאשר כאשר כל אחד צפון בפינה שלו ואין איזו שהיא אווירה שמחברת בין כולם. כאשר יושבים בסלון ריש כביכול כבר בונים תשתית שמקשרת בין כולם ואז יש שיחה הרמונית יותר.

סיבה שניה: נותן מסגרת לחדר

סלון פינתי ממקמים בדרך כלל בפינה של החדר ואז מביאים לניצול מקסימלי של המקום. כאשר מדובר על סלון שרוצים לשבת כך שהפנים שלנו יהיו לכיוון החלון, כדאי למקם את הסלון הפינתי כך שהוא עם הפנים לחלון ואז כאשר יושבים ומדברים אפשר להסתכל החוצה. בגלל שמדובר בסלון פינתי הוא נותן מסגרת לחדר ומאפשר לנצל את המרחב שיש באופן מקסימלי.

סיבה שלישית: כיף יותר לישון עליו

כל מי שאוהב לישון ידע לומר שיש הבדל בין שינה בסלון לבין שינה במיטה. כאשר נרדמים בסלון ביום שישי בצהריים או ביום שבת בצהריים השינה מרגישה אחרת לחלוטין מאשר מצב שבו נרדמים במיטה. כאשר מדובר בסלון פינתי אפשר לישון ולהתפרס בו הרבה יותר בקלות וזה משדרג את השינה בכמה רמות.

סיבה רביעית: נוח יותר לארח

כאשר מדובר בסלון פינתי, הרבה יותר קל לארח אנשים, הן לקפה ועוגה והן לשינה בלילה. בגלל שמדובר על סלון פינתי, באופן אוטומטי נוצר יותר מקום ישיבה ושכיבה מאשר שתי ספות נפרדות ואז כל סוגיית האירוח הופכת לפשוטה יותר.

בשורה התחתונה, פעם הבאה שאתם מתלבטים על איזה סלון לקנות, קנו סלון פינתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *