סלון, בית, ריהוט

סלונים לבית מעור איכותי ועמיד לשנים ארוכות של נוחות

אחד החדרים החשובים בבית הוא הסלון, ולכן אם אתם לפני רכישת סלונים לבית, מוטב תמיד לבחור סלונים מעור. סלונים לבית מעור הם סלונים עמידים, ומתאימים מאד לאקלים הישראלי

ישראל, מדינה חמה ובאזורים מסוימים גם לחה, מהווה אתגר קל למזיעים ולסובלים מתשישות עקב חום. בעוד רהיטים מבד מעודדים זאת, רהיטים מעור מצננים את האווירה, ויוצרים מגע קריר ונעים שמהווה בדיוק את מה שנדרש בשיאו של יום קיץ. בנוסף, סלונים מעור עשויים ממבחר של עיבודים המאפשרים ליהנות גם מהתוצאה ההפוכה. עור מעובד ניתן למצוא במרקם שעיר ומחוספס, שמתאים לכל מי שמחפש את האווירה החורפית. מבחינת עמידות, סלונים מעור נחשבים עמידים מאד כל עוד נוקטים באמצעי זהירות שנלמד כאן. בהשוואה לרהיטים מבד, מדובר באמצעי זהירות קלים ופשוטים.

הרחיקו מהשמש

אל תשימו רהיטי עור בחוץ, ואם יש לכם חלון בלגי, אז לא מולו באופן ישיר. מגע של קרני השמש עם רהיטי העור עלול ליצור קימוט ולהביא בהמשך לקריעת המוצרים. אן הנדסתם את הסלון כך שהרהיטים רחוקים מהחלונות, ואין חשיפה לשמש, סלונים מעור יהיו יותר מאידיאליים לכם. אחרת, קנו סלונים  לבית מבד שיאפשרו לכם ישיבה ישירה מול השמש.

כסו את הרהיטים

בחורף, כאשר הקור נכנס הביתה, ואתם זקוקים לאמצעי חימום, קנו לכם כיסוי בד מיקרופייבר המיועד לרהיטי עור. בעזבכם את הבית, זה גם מה שישמור על הרהיטים שלכם מאבק. אם יש לכם בעלי חיים שמטפסים על רהיטים, כיסוי בד יהיה בדיוק הכיסוי הנדרש לשמירה הרמטית על סלונים מעור מפני השחתה. סלונים לבית מעור המבוססים על כיסוי בד נייד הוכחו כסלונים עמידים גם במצבים לא אידיאליים שכאלו.

כלב, ספה
כל אחד והנוחות שלו

הקפידו לנקות את הרהיטים

על אף כי לא מדובר על רהיטים מבד, אלא על סלונים מעור, מדי פעם מומלץ להעיף מבט בספות ובכורסאות ולהשתמש במטאטא קטן לרהיטים להסרת האבק. זו משימה קלה ביותר, משום שבשונה מבד אין שערות והאבר לא באמת חודר לשום מקום. יחד עם זאת, פלטות של עור הן כאלו שתפורות אחת לשנייה, ובין התפרים עלול להיכנס אבק. לכן, ניקיון יבש של סלונים מעור עם מטאטא יסייע בשמירתם לטווח הארוך כמו חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *