דובים ישנים, מזרנים שלווה

המדריך המלא לבחירת מזרונים

במאמר זה נספק לכם צעדי הדרכה יעילים לבחירת מזרנים. צעדי ההדרכה שלנו יהיו קלים ויעילים מאד, ועל כן הם יאפשר לכל אחד ואחת מכם לבחור מזרון בצורה תקינה.

חשוב לציין כי בשונה מהעבר כבר לא עושים הפרדה בין מזרון אורטופדי לבין מזרון שאינו אורטופדי. מזרנים הם כולם מוצרים אורטופדיים, בשונה מהעבר בו לא ניתן היה לקנות אותם בלי הפנייה מאותו רופא. לכן, אל תשמעו למי שאומר לכם שאתם צריכים לחסוך ולוותר על אורטופדי. לא רק שזה לא מקובל, זה הוכח כלא בריא, וכמסכן משמעותית את השינה שלכם. סיכון השינה שלכם יכניס אתכם למצב תשישות שגורר עמו מחלות, חוסר תיאבון ומצבי סיכון אחרים.

שלב ראשון – ודאו כי אתם יודעים מהו דגם המזרון הרצוי

למזרנים מספר משפחות של דגמים. ישנם מזרוני ויסקו, ישנם מזרוני לטקס, ישנם מזרוני קפיצים, ועוד סוגים רבים של מזרונים איכותיים. חלק מהמזרנים הם על פי המותגים שירו או יבאו אותם. הכוונה היא שחברה שמייצרת מזרונים או עוסקת בהבאתם ארצה היא בעלת בלעדיות על סוג מסוים של מזרון. לכן, מה שתצטרכו לעשות הוא למדוד המון סוגים של מזרונים ולהחליט איזה דגם הכי נוח. אם אתם כבר הייתם על מזרון בו חשתם טוב והגיע זמנו להיות מוחלף, מוטב לברר מראש היה הדגם שלו ולחסוך בשלב זה.

שלב שני – בררו מהי רמת הקושחה הרצויה לכם

ישנן רמות קושחה קשות אל מול רמות קושחה קלות. מזרנים עם רמות קושחה קלות אינם מזרנים עם אפקט ערסל! אפקט ערסל אסור בתכלית האיסור ואת זאת יגיד לכם כל אורטופד. מזרון שהחלק המרכזי שלו שוקע כמו ערסל, והבטן/הגב יחד איתו הוא מזרון מסוכן שיש להשליך מן הבית מיד ולקנות מזרון חדש. מזרון רך על פי הגדרה הוא מזרון שעדיין ישא את משקל גופכם בלי לשקוע אבל הפולימרים או הקפיצים שלו יהיו יותר אלסטיים ופחות קשיחים וחסרי תזוזה.

אישה ישנה, מיטה , מזרן
לשינה מושלמת צריך מזרן איכותי

שלב שלישי – בררו כיצד ייראה בד המזרון שלכם

בד חסין אש הוא הטיפ שלנו, וזה מה שבראש ובראשונה יציל אתכם בעת שריפה וימנע מהמזרון להתלקח. שנית, ישנם כל מיני תכונות שמסייעות לאוכלוסיות שונות הנובעות מבדי המזרנים. בד פוליפרופילן למזרון לטקס הוא בד ששומר על השוכב מפני נגיף קרדית האבק. בד פוליאוריתן בדרך כלל ישתלב עם מזרון ויסקו ויהיה בד מחוטא, דוחה חיידקים ובקטריות (לכן משתמשים בו בבתי החולים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *