מערכת ישיבה , סלון עור , סלון מעוצב

כיצד נדע כי לפנינו סלון מעור משובח?

לא מעט קונים שואלים אותנו "כיצד נדע שהסלון שלנו עשוי מעור משובח"? סלון מעור אינו חד משמעי, וברור שהוא מחולק לרמות עמידות, נוחות ואיכות. בגדול, היתרון הגדול בכל מוצרי עור הוא שהם עמידים יותר מרוב מוצרי הבד, קשיחים יותר וחשופים פחות לקרעים.

גם הישיבה בקיץ לא תגרום לכם להזיע אלא תמיד תיצור הרגשה קיצית וצוננת. החיסרון של העור הוא בעיקר בחשיפה לשמש, שחושפת אותו לקימוטים בעיקר,  ולעתים לנזקים חמורים יותר כמו קרעים ועיוותים נוספים. גם אם הבית שלכם סגור אך ספת העור נמצאת מול חלון זכוכית גדול, דיי בכך כדי ליצור בעיה.

על מנת לבחון את העור, אין כמו עצה טובה מבורסקאי

הבורסקאי הוא סוחר עורות, ובורסקאים וותיקים בקיאים היטב בתחום העור ובהכרב שלו. אם אתם מכירים סוחר עורות, הוא מושא-ההתייעצות הטוב ביותר שלכם לגבי טיבה של הספה או הכורסה שאתם עתידים לרכוש. ניתן גם למצוא בורסקאים בספרי טלפונים ולהיפגש עמם לפגישת ייעוץ בתשלום. זה הייעוץ הכי מקצועי, שדן פרטנית בתחום העור, ויוכל לספק לכם ניבוי טוב לגבי שרידותו במצב הבית הקיים שלכם ועזרה בבחירת סלונים לבית.

בית, חדר , סלון , ספות
ספות הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית

כשאתם מתייעצים לגבי טיבו של העור, התייעצו גם לגבי טיפים לשמירתו

אנו בטוחים כי מומחים לעור יוכלו ודאי לספק לכם ידע על שמירת סלון מעור, גם אם אובחן כלא מתאים 100% לבית. למשל, ישנם כיסויי בד עבים ועמידים המשמשים להגנה על רהיטי עור, ממש כמו כיסויי-רכב המגנים עליו מאבק. בשונה מכיסויים לרכב, כיסויים המגנים על סלון מעור הם כיסויים מפוארים, מותאמים אישית ל עיצוב הבית שלכם, ומהווים חלק אינטגרלי מעיצוב אסופת רהיטי הסלון שלכם.

בחנו האם יש ריבוי או המעטת תפרים לעור

עור שתפור מעט פעמים יהיה איכותי יותר מעור שעל המשטח שלו בוצעו תפרים רבים. יש לבחון גם את סוג התפר. תפר סימטרי יהיה טוב יותר מתפר שהוא הכלבה גסה, וכנראה שגם עמיד וחזק יותר (שלא לדבר על איכות העיצוב היפה יותר בתפר סימטרי ומסודר מאשר בהכלבה גסה של הספה או הכורסא).

סלון מעור חשוב לבחור ביסודיות, לבחון היטב את סוג העור של כל ספה וכורסא, ולהחליט על פי האיכות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *