מזרון, דב , שלג, שינה

מזרנים אורתופדיים – עשו טובה לגוף שלכם

מזרנים מהווים את אחת הקניות החשובות והעיקריות בחיינו, אז תכבנו כמה מילים שיעשו לכם סדר

כן, אנו מבלים זמן רב בשינה, ועלינו לישון בצורה נוחה. בסופו של יום, המיטה שלנו היא הדבר שהכי קורץ לנו, ורצוי שתיהיה מזמינה ומפנקת במיוחד. על כן, כאשר אתם מתלבטים איזה מזרן לבחור, מומלץ להתבסס על מספר פרמטרים.

הדרך לבחירת המזרון

תחילה, כאשר אתם נמצאים בחנות המזרנים, נסו את המזרון אותו אתם מעוניינים לרכוש. כלומר, שבו עליו, שכבו עליו וראו האם הוא אכן נוח ומתאים עבורכם. ניסוי עצמי של המזרן הינו סופר חשוב ועיקרי, כי תכלס – הגוף שלכם מדבר בעד עצמו. סמכו על האינטואיציות שלכם בכל הנוגע לבחירת המזרן. מעבר לכך, תוכלו להתייעץ עם המוכר אשר יוכל לסייע לכם בבחירת המזרון הנכון ביותר עבורכם. מלבד כך, זכרו כי מזרנים של ד"ר גב וודאי יהיו איכותיים יותר מאשר מזרנים של חברות פחות מוכרות.

חשיבות המזרנים – תנו לנו לעשות לכם סדר

מזרנים הינם מוצר חשוב במיוחד עבורנו ועבור הגוף שלנו. שכן, הם מהווים תמיכה לגב שלנו בעת השינה. על כן, עליהם להיות איכותיים במיוחד, ואין להקל ראש בקנייתם. יחד עם זאת, זכרו כי לרוב, רכישת מזרנים הינה רכישה אשר לא מתבעצת לעיתים קרובות, וכי על המזרון אותו תרכשו להיות עמיד ופונקציונלי לאורך זמן.

צפרדע, מיטה, מזרן , מזרנים
מזרנים אורטופדיים לחיות כמו מלך הביצה

יתרונות של מזרונים אורטופדיים

על כן, המזרונים המומלצים ביותר הינם מזרונים אורתופדיים. מזרון אורותופדי הינו מזרון בעל איכות גבוהה במיוחד, ובעל תמיכה מירבית ורפואית לגופכם. מזרונים אורתופדיים מומלץ להחליף כל שמונה שנים, שכן לאחר שמונה שנים המזרן מתחיל להתבלות ואינו מבצע את עבודתו כראוי.
כמו כן, מזרונים אינם מוצר שיש להקל בו ראש, וכן יש לדאוג לטיפול הולם במזרון על מנת לגרום לאירכות ימיו ככל האפשר. הטיפול יכול להתבצע בדרכים הבאות: היפוך וסיבוב של המזרן לעיתים קרובות (על מנת למנוע משקעים במזרן) וניקיון קבוע של המזרן (על מנת למנוע הצטברות אבק).

מחירים: לא בידיוק מה שחשבתם

בכל הנוגע למחיר, יש לזכור כי מדובר במוצר יקר יחסית, אך עם זאת, קיים על קשת רחבה של מחירים המשתנים ממותג למותג, ובהתאם לסוג החומר ממנו עשוי המזרן. בנוסף, כאשר אתם רוכשים מזרן בדקו את תקופת האחריות, ודעו כי קיימות חברות מזרונים המעניקות אחריות ל-15 שנים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *